LIVINGFANTASY
facebook

facebook

Obchodní podmínky


1. Předmět

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky dále jen (VOP) definují právní rámcové podmínky obchodu mezi prodávajícím a kupujícím (též označovaným jako spotřebitelem či zákazníkem se fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem, než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami, nebo taková osoba, která se k nákupu chystá.). Dodávky, plnění a nabídky firmou  Zdeňka Kratochvílová. (dále jen„prodávající fyzická osoba - podnikatel nebo právnická osoba, se kterou bude v případě nákupu (objednávky) uzavírat spotřebitel smlouvu - tzv. “smlouvu na dálku”.
Obchodem se pak myslí elektronický obchod, provozovaný dodavatelem a reprezentovaný souborem internetových stránek a aplikací elektronického obchodu na určité internetové doméně.), se uskutečňují na základě těchto VOP a zákonných předpisů ČR, a platí pro budoucí obchodní vztahy i když nebyly dohodnuté. Ujednání odlišná od těchto od těchto VOP mají platnost jenom tehdy, pokud jsou písemně potvrzená a odsouhlasená prodávajícím.
1.2 Objednáním zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem našeho elektronického obchodu.
1.3 Objednávku činí zákazník elektroniky pomocí internetového elektronického obchodu. Objednávky kupující přijímá pouze při uvedení plné doručovací adresy kupujícího. Za doručovací adresu se nepovažují P.O. Boxy. Po odeslání objednávky bude na emailovou adresu kupujícího zasláno automatické potvrzení o přijetí objednávky obsahující soupis objednaného zboží.
1.4 Prodávající si vyhrazuje právo žádat platbu předem nebo odmítnout objednávku zákazníkovi, který v minulosti neodebral závazně objednané zboží. Dále v případě objednání produktů s cenou vyšší než 5000 Kč pro nové zákazníky bez minulé spolupráce s naším obchodem.

2. Informace o dodavateli

Spotřebitel musí mít možnost se kdykoliv (než začne provádět nákup, v průběhu nákupu i po uzavření smlouvy) seznámit s informacemi o dodavateli, prostřednictvím srozumitelného odkazu, viditelně umístěného na titulní stránce obchodu:
2.1. úplné obchodní jméno dodavatele,
2.2. identifikační číslo (IČ) dodavatele a v případě, že je plátce daně z přidané hodnoty (DPH), také daňové identifikační číslo (DIČ). Pokud dodavatel není registrován k DPH, je povinen tuto skutečnost uvést ,
2.3. sídlo u právnické osoby či adresa místa podnikání v případě podnikatele - fyzické osoby,
2.4. kontaktní adresa nebo adresa provozovny v případě, že místo podnikání se neshoduje se sídlem či místem podnikání ,
2.5. jméno a příjmení osoby zodpovědné za provoz obchodu (odpovědný vedoucí) a adresa elektronické pošty nebo obdobný kontakt ,
2.6. kontaktní údaje určené pro komunikaci se spotřebiteli, zejména telefonní číslo včetně uvedení provozních hodin, ve kterých je možné linku využít, a adresa/adresy elektronické pošty včetně lhůty, kterou si dodavatel vyhrazuje na zodpovězení elektronické pošty od jejího obdržení. Pokud dodavatel komunikaci telefonem nebo elektronickou poštou spotřebitelům nenabízí, musí o tom informovat na stránkách obchodu,
2.7. číslo bankovního účtu, pokud se umožňuje jako platební možnost převod peněz na účet.

3. Ceny, dodání a doprava

3.1 Ceny uvedené v našem elektronickém obchodě se rozumí včetně DPH bez nákladů na dopravu. Zboží je dopravováno na náklady objednávajícího. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Prodávající upozorňuje kupujícího, že dopravce může bezvýhradné převzetí mechanicky poškozené zásilky považovat za potvrzení bezvadného dodání. V případě, že zásilka (balík) nese známky poškození je povinností kupujícího otevřít zásilku za přítomnosti dopravce a ujistit se, že nedošlo k poškození zboží. V případě poškození zboží může kupující odmítnout převzetí zásilky.
3.2 Prodávající si vyhrazuje právo na opravu jakéhokoli údaje v nabídce pro případ překlepu či mylně uvedené informace. Vyhrazuje si též právo na změnu ceny objednaného zboží, o této změně je však předem nutné informovat kupujícího, který s ní musí souhlasit nebo dojde ke stornování objednávky.
3.3 Obvyklá doba dodání je 2 - 21 dní od objednání popřípadě po zaplacení objednávky. Zboží uvedeno jako na skladě je expedováno do 2 dnů. V případě delší dodací lhůty nebo nedostupnosti zboží, může zákazník stornovat objednávku bez jakýchkoli sankcí. Zpoždění dodání neopravňuje kupujícího k nárokům na náhradu škody. Uvedené informace o očekávané době dodání se rozumí jako informativní a nezávazné. Zpozdí-li se dodání o více než dva měsíce, mohou obě smluvní strany odstoupit od smlouvy, a to bez nároku na náhradu škody či jiných nároků. Částečné dodání objednaného zboží je přípustné za předpokladu, že nebyl písemně dohodnutý opak. Každé částečné dodání se považuje za samostatný obchodní případ, který může prodávající vyúčtovat zvlášť.
3.4 Uvedené ceny zboží neobsahují cenu dopravy. Tato se připočítává k celkové hodnotě objednávky.

3.4a Doprava v rámci ČR:  
  • Česká pošta - balík na poštu (dodání 3-5 dní, pokud je zboží skladem): 105 Kč
  • Česká pošta - balík do ruky (dodání do dalšího pracovního dne, pokud je zboží skladem):  125 Kč
  • Česká pošta - EMS balík (dodání i v sobotu, pokud je zboží skladem): 250 Kč
  • PPL balík (dodání do dvou pracovních dnů, pokud je zboží skladem): 99 Kč
  • Osobní odběr - prodejna Kadaň: 0 Kč (zboží je potřeba odebrat nejpozději do 5 dní)


  • Doprava v rámci SK
    • Doprava pomocí kurýra bez dobírky: 6,30 € (3-4 dny na skladové zboží)
    • Doprava pomocí kurýra na dobírku: 7,40 € (3-4 dny na skladové zboží)
    Pro platbu převodem v CZK
  • Číslo účtu: 203023683/0600– GE Money Bank
  • Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky

    pro platbu v EUR:
  • Sparkasse Mittleres Erzgebirge
  • číslo účtu: 4002064978
  • Iban: DE11870530004002064978
  • Swift: SOLADES1SME

    • 3.5b dobírkou: Objednané zboží bude odesláno na uvedenou adresu formou dobírky - tzn., že zaplacení zboží proběhne při předání zásilky hotově. Vyhrazujeme si právo nezasílat objednané zboží zákazníkům, kteří nepřevzali dříve objednané zboží, popřípadě žádat úhradu objednávky předem.
    3.6 Prodávající zůstává až do splacení celé kupní ceny vlastníkem veškerého zboží dodaného zákazníkovi.
    3.7 Prodávající se zavazuje zboží před odesláním zabalit takovým způsobem, aby bylo při běžném zacházení se zásilkou dostatečně ochráněno před poškozením.
    3.8. Daňový doklad, záruční list apod. odesíláme na vyžádání do týdne od přijetí platby za zboží. Na požádání vystavíme daňový doklady i ve dřívějším termínu.
    3.9. V den odeslání zboží je na zadanou emailovou adresu odeslána informace o odeslání zboží spolu s informací o případné dobírkové částce. Formou emailu je během dalších několika minut až hodin odesláno číslo zásilky a kontakt na dopravce.
  • Provozovatel e-shopu LIVINGFANTASY
    Zdeňka Kratochvílová
    Chomutovská 1205
    432 01 Kadaň
    IČO: 87784645
    DIČ: CZ8558082698
    Jsme plátci DPH

    4. Informace o procesu objednání

    Spotřebitel musí mít možnost se kdykoliv (než začne provádět nákup, v průběhu nákupu i po uzavření smlouvy) seznámit s informacemi o způsobu provedení objednávky, zejména s nákupním řádem/obchodními podmínkami, které musí spotřebiteli objasnit:

     

    4.1. možné způsoby dopravy zboží a ceny za takovou dopravu v Kč včetně DPH
    4.2. možné způsoby úhrady zboží a cenu v Kč účtovanou dodavatelem ke zboží v případě, že není součástí ceny uváděné u dopravy (např. doběrečné), včetně DPH
    4.3. další poplatky jako je např. balné,
    4.4. v případě, že je účtováno rozdílné dopravné/poštovné, např. podle výše celkové útraty nebo počtu kupovaných kusů zboží, jasný a srozumitelný přehled těchto poplatků,
    4.5. lhůty pro doručení
    4.6. lhůtu a způsob převzetí daňového dokladu, záručního listu apod. spotřebitelem
    4.7. informace o právu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění u takového zboží, kde to umožňuje zákon,
    4.7. postup dodavatele v případě, kdy zjistí, že není schopen dodat zboží nebo že je schopen dodat objednávku jen částečně,
    4.8. způsob a lhůtu vrácení peněz v případě odstoupení od smlouvy spotřebitelem nebo odstoupení od smlouvy po domluvě s dodavatelem v případě uvedeném výše za okolností, kdy spotřebitel již úhradu provedl předem.

    5. Proces objednávky, Předobjednávky

    5.1. Spotřebitel musí mít možnost si prohlédnout před odesláním objednávky seznam zboží (s uvedením jeho ceny), které má vybráno v„nákupním košíku“. Zde či v dalším kroku procesu sestavování objednávky musí být také seznámen se způsobem dodání a platby (případně s možností tyto ještě vybrat a měnit). Dále musí být seznámen s poplatky za dodání, případně dalšími účtovanými poplatky (např. balné) pro takový konkrétní nákup.
    5.2. Celý proces nákupu musí být koncipován tak, aby spotřebitel před okamžikem, kdy je vyzván ke schválení/odeslání/potvrzení objednávky věděl, kolik bude činit celková cena objednávky, tedy zboží včetně všech dalších poplatků a DPH.

     

    Storno objednávky ze strany kupujícího:
    5.3. Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením ze strany prodávajícího a to e-mailem na adresu info@livingfantasy.cz Po závazném potvrzení objednávky má právo objednávku stornovat jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Jedná se o úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které je nutné na přání zákazníka obstarat, tzn. nebylo označeno jako " Skladem", nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp. Za nevyzvednutí zásilky účtujeme veškeré vynaložené náklady (poštovné, balné apod.)
    5.4. V případě neuhrazení nákladů za marné poslání v termínu 5 dní od data splatnosti uvedené v e-mailu, nebo SMS, který vám bude zaslán po nevyzvednutí zboží a vrácení zpět účtujeme paušálně smluvní pokutu 400,-Kč + 0,1% úrok za každý den prodlení a veškeré nesplacené pohledávky budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených. Předáním pohledávky třetí osobě není dotčena Ochrana osobních údajů.

    5.5 Předobjednávkové předměty jsou objednávány dopředu tak, aby jsme byly schopni zajisti požadované předměty pro zákazníka. V případě kombinované objednávky (tedy předobjednávkového a běžně dostupného zboží) Bude dostupné zboží expedováno ihned po jeho naskladnění tak aby nedocházelo ke dlouhodobé blokaci zboží. Předobjednávkový předmět bude doposlán ihned po jeho naskladnění (účtováno bude další poštovné + případný dobírkový poplatek).

    6. Potvrzení objednávky dodavatelem

    6.1. Zákazník po dokončení objednávky obratem obdrží sumarizaci objednávky (jenž, není akceptací objednávky ze strany prodejce). Do 24 hodin poté zákazník obdrží potvrzení objednávky s předběžným termínem dodání, pokud by k tomu nedošlo kontaktujte nás prosím emailem na info@livingfantasy.cz
    6.2. Dodavatel musí spotřebiteli potvrdit uskutečněnou objednávku.
    6.3. Potvrzení objednávky, kterou dodavatel sdělí spotřebiteli (například elektronickou poštou), musí obsahovat:
    •  identifikaci dodavatele
    •  identifikaci spotřebitele
    •  unikátní identifikační číslo objednávky
    •  datum a čas uskutečnění objednávky• název zboží, jeho objednané množství, jednotkovou cenu zboží, celkovou cenu zboží
    •  způsoby dopravy a platby, které si spotřebitel vybral
    •  cenu balného, dopravy/doručení (vč. uvedení typu) či dalších účtovaných poplatků
    •  celkovou cenu objednávky, kterou spotřebitel zaplatí
    •  informace o dodací lhůtě, ve které bude zboží připraveno k přepravě/odeslání
    Při změně nákupního řádu/obchodních podmínek musí mít spotřebitelé možnost přístupu k obchodním podmínkám, které platily v okamžiku jejich objednávky.

    7. Výměna či  vrácení zboží, autorské právo

    7.1 Podmínky výměny zboží: Pokud si kupující bude přát, je možné zboží  nepoškozené vyměnit za jiné z aktuální nabídky zboží. Výměnu je nutno provést do 14 dní od převzetí zboží (rozhodující je den přijetí od dopravce). Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopného dalšího prodeje. U výměny zboží pak účtujeme zvýhodněné dopravné 50Kč + doběrečný poplatek pokud je u náhradního zboží vyšší cena. V případě, že zákazník požaduje výměnu zboží stejného typu (jako například jinou velikost oblečení) je účtováno dopravné ve výši 50Kč za zaslání vyměného zboží jako náklady na dopravu (účtujeme tedy zvýhodněné dopravné).
    7.2 Odstoupení od smlouvy, vrácení zboží: Kupující má právo odstoupit od smlouvy, a to do 14 dní od obdržení zboží. Pokud zákazník, žádá odstoupení od smlouvy je povinen zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od obdržení. Sdělení o odstoupení od smlouvy lze prodávajícímu zaslat v elektronické podobě, dopisem, popřípadě jej rovnou přiložit k vracenému zboží. V takovém případě kupující zašle vracené zboží na vlastní náklady na adresu prodávajícího. Zboží musí být nepoškozené a nevykazující známky opotřebení. Za vrácené zboží kupující vrátí částku odpovídající prodejní ceně zboží a dopravného, které zákazník vynaložil na obdržení zásilky. Zboží kupující vrátí formou běžné pojištěné zásilky bez dobírky, dobírky prodávající zásadně nepřebírá.
    - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    7.3 Odstoupení od smlouvy není možné v těchto případech pokud se jedná o:
    • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
    • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele
    • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
    • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
    • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů
    • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
    • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
    • o dodávce novin, periodik nebo časopisů
    • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu
    • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
    • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
    7.4 Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem. V tomto případě je potřeba v co nejkratším termínu od zaslání odstoupení, abyste nám předali zakoupené zboží. Zákazníkovi nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
    7.5 Zákazník je povinen ihned po převzetí překontrolovat přijaté zboží a nejpozději do 48 hodin od obdržení informovat o nedostatcích či případných vadách zboží na email dk@ůivingfantasy.cz . Při nedodržení této povinnosti nebude brán zřetel na pozdější reklamace.
    7.6 U vráceného zboží musí být přiložena informace o kupujícím. Vracené zboží je kupující povinen, zabalit pokud možno do originálního obalu. Není-li to možné, pak je třeba zboží zabalit tak, aby bylo dostatečně chráněno před poškozením během dopravy. Za případné poškození zboží vzniklé během přepravy z důvodu nesprávného zabalení odpovídá kupující.
    7.7 Prodávající vystaví opravný daňový doklad, který zašle zákazníkovi. Zákazník je povinen doklad zkontrolovat a potvrdit jeho obdržení podpisem. Takto podepsaný opravný daňový doklad zašle bez odkladu prodávajícímu buďto poštou nebo oscanovaný emailem na zk@livingfantasy.cz . Bez tohoto kroku není možné zaslat peníze zpět.
    7.8 Peníze za vrácené zboží prodávající poukáže převodem na účet bez zbytečného odkladu do 14 dní od obdržení zboží (tato lhůta se může prodloužit pokud neobdržíme včas oskenovaný nebo poštou zaslaný,potvrzený opravný doklad).
    7.9. Zákazník je povinen objednané zboží převzít, v opačném případě budeme požadovat uhrazení zmařeného poštovného
    7.10. Při užívání meče na šerm dochází k opotřebí, jednotlivé části meče se mohou uvolnit či vyviklat. Což je zcela přirozený jev neboť materiál v případě soubojových úderů vystaven tlakům působící na celý meč. V nejhorším případě se může stát, že se čepel oslabená záseky a zuby zlomí. To však není legitimní důvod k reklamaci, ale následek opotřebení. I meč na šerm má svou životnost. Z toho důvodu doporučujeme šermířům vykrývání úderů plochou stranou čepele. Pokud je hrana Vašeho meče dostatečně silná (alespoň 3mm), lze vykrývat i hranou meče . Meč nepoužívejte k jiným účelům než scénický historický šerm pouze u mečů, které jsou k tomu určené) či k vystavení v případě výstavních replik historických či filmových mečů a jiných zbraní.
    7.11. Naše zbraně na šerm podléhají zákonné záruce v délce dvou let. V případě reklamací uplatněných po 6 měsících od koupě leží důkazní břemeno o vadě existující již v okamžiku koupě na straně kupujícího.
    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

    7.12. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@livingfantasy.cz
    7.13. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
    7.14. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
    7.15. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
    7.16. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
    7.17. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
    7.18. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

    8. Ostatní ujednání

    8.1 Kupující se zavazuje, zboží bezprostředně po jeho obdržení neodkladně zkontrolovat, a to co do množství i kvality. Případně zjištěné poškození zákazník sepíše a spolu s poškozeným zbožím prodávajícímu zašle zpět, a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží.
    8.2 Mírné odchylky týkající se kvality, vzhledu, designu a barvy jsou u ručně zhotovovaných a malovaných produktů přípustné a nepovažují se za reklamovatelnou vadu. Všechny zveřejňované údaje o výrobcích jako jsou rozměry, hmotnosti, design apod., plní pouze orientační či informativní roli a mohou se z důvodu ruční výroby mírně odlišovat.
    8.3 Na veškeré zboží je poskytována záruka 24 měsíců, pokud není u výrobku stanoveno jinak. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje. Záruka se vztahuje na poruchy a závady vzniklé v průběhu záruční doby vadou výrobku (jako je konstrukce či použité materiály). Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení při používáním v souladu s návodem k použití. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu. Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník. V případě zaslání reklamace musí kupující k reklamovanému zboží přiložit své jméno,číslo popřípadě datum odeslání objednávky a podrobný popis závady.
    8.4 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část u zboží, které se již nevyrábí nebo nedodává. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Dále si kupující vyhrazuje právo na dodání nekompletní objednávky, zvýšené náklady na dopravu v těchto případech hradí prodávající.
    8.5 Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbanlivostí. Tímto nejsou dotčeny zákonem stanovené předpisy týkající se ochrany spotřebitele.
    8.6 Osobní údaje poskytnuté prodávajícímu jsou prodávajícím uchovávány a zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Poskytnutím svých osobních dat zákazník dává souhlas s jejich zpracováním a použitím zákonným způsobem.
    8.7. Rozpor s kupní smlouvou podle § 616 Občanského zákoníku: V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
    8.8. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně, pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv.
    8.9. Veškerý obsah internetových stránek a dalších propagačních či informačních materiálů prodávajícího podléhá autorskoprávní ochraně v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb. v platném znění. Kopírování takto chráněných fotografií a doprovodných textů za účelem jejich dalšího sdělování veřejnosti je bez souhlasu autora zakázáno.

    9. Ochrana osobních údajů

    9.1 Provozovatel internetového obchodu www.LivingFantasy.cz. firma Zdeňka Kratochvílová se zavazuje respektovat soukromí všech svých zákazníků.
    9.2 Abychom mohli vyřídit objednávky našich zákazníků a poskytnout opravdu kvalitní služby, je třeba znát některá vaše osobní data. Tato data jsou však velmi pečlivě chráněna před zneužitím. Veškeré osobní údaje a záznamy našich zákazníků jsou chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, zejména podle zákona č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou prodávány, předávány, ani nijak jinak
    9.3 V případě, že je kupujícím fyzická osoba, zadává při objednávce tyto údaje: Jméno a příjmení, úplná adresa dodání, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci.
    Je-li kupující právnická osoba, zadává navíc následující údaje:Jméno firmy, IČO, DIČ. Pokud je kupujícím fyzická osoba - podnikatel, uvede navíc údaj o místu podnikání, IČO a DIČ. Tyto údaje umožňují provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat platbu kupujícího učiněnou bankovním převodem.
    9.4 Veškeré údaje o Vašich dosavadních nákupech jsou ukládány v zabezpečené databázi a nejsou poskytovány třetím stranám. Tyto informace shromažďujeme proto, abychom zkvalitnili naše služby. Žádné z těchto údajů nejsou poskytovány dalším subjektům.
    9.5. Používáním internetového obchodu www.LivingFantasy.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše uvedených podmínek.
    9.6 Každý zákazník bude neprodleně odstraněn z databáze na základě jeho žádosti. Žádost je nutné písemně sdělit na e-mailovou adresu info@livingfantasy.cz nebo na adresu: Chomutovská 1205, 432 01 Kadaň

    10. Změna a závěrečné ujednání

    10.1 Pokud se některé ujednání těchto Všeobecných obchodních podmínek stane neúčinné, netýká se to účinnosti ujednání ostatních. Namísto neúčinného ujednání se aplikuje zákonné ustanovení, které se svojí ekonomickou a právní podstatou nejvíc přibližuje znění neúčinného ustanovení.
    10.2 Žádné z ustanovení nákupního řádu/obchodních podmínek či reklamačního řádu nesmí být v rozporu se zákony platnými v České republice.

     

    LIVINGFANTASY

    gsm: +420 737 101 206
    eMail: info@livingfantasy.cz
    www.livingfantasy.cz
    Tabulka velikostí
    Zpětné odkazy
    Ostatní odkazy
    Partnerské weby
    Partnerské články
    01 I 02 I 03 I 04 I 05
    Partnerské odkazy
    01 I 02 I 03 I 04 I 05

    Copyright © 2011-2016 Livingfantasy.cz

    Tento web používá ke svému fungování cookies. Cookies neobsahují žádná vaše osobní data. S používáním webu s tímto souhlasíte. Další informace